برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مرجع ثبت و معرفی سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام

مجله سفر و گردشگری کجارو

ایران با تاریخی کهن، مردمی خونگرم و مهمان‌نواز، طبیعتی کم‌نظیر و فرهنگی رنگارنگ همواره مورد کم‌لطفی رسانه‌های خارجی قرار گرفته است. این پیام نادرست از رسانه‌های خارجی در کنار بی‌توجهی خودمان به این مرز و بوم تنها یک نتیجه در برداشته است و آن هم این است که نه مردم ایران و نه مردم دنیا، آن طور که شایسته است ایران را نمی‌شناسند و ندیده‌اند. این موضوع ما را بر آن داشت که پایگاهی بسازیم بر بستر بی‌انتهای اینترنت که تصویر زیبای ایران را برای ایرانیان بهتر نقش کند و کجارو از مرداد ۹۴ کار خود را آغاز کرد. مردمی که سرزمین خود را بشناسند، شوق و دانش بیشتری برای معرفی آن به جامعه جهانی خواهند داشت و این کار بدون مشارکت تک‌تک ما به سرانجام نمی‌رسد.
اهداف کجارو

اطلاع‌رسانی درباره گردشگری ایران و جهان و تلاش در جهت بهبود این صنعت
معرفی هنر، صنایع دستی و محصولات انحصاری ایران
محافظت از محیط زیست و زیبایی‌های طبیعی، تاریخی و هنری با فرهنگ‌سازی و آموزش
امکان استفاده از تجارب دیگران و مرجعی برای مقایسه خدمات مختلف گردشگری
ایجاد بستری سالم برای رشد و شکوفایی کسب و کارهای کوچک و فعال در زمینه گردشگری
زمینه‌سازی برای شناساندن هر چه بهتر و خلق تصویری درست از ایران برای مردم دنیا

خدمات کجارو

کجارو خدمات مختلفی در اختیار شما می‌گذارد:
مجله گردشگری

مجله کجارو با تولید محتوای متنی و تصویری به معرفی اماکن مختلف و ایجاد محتوای مفید برای دوستداران گردشگری می‌پردازد. در این مطالبی با موضوعات زیر خواهید خواند:

راهنمای سفر به مقاصد داخلی و خارجی
مطالب مربوط به سفر هوایی
اخبار گردشگری ایران و جهان
آموزش دانش و مهارت‌های مربوط به سفر و گردشگری
معرفی تجهیزات و ملزومات سفر
مقالات مرتبط به محیط زیست و آب‌وهوا
و ...

مرجع هتل‌ها، دیدنی‌ ها و رستوران ها

بخش مرجع با ایجاد یک پایگاه داده از تمامی نقاط دیدنی ایران و جهان قصد دارد که شما را در یافتن اهداف سفرتان یاری کند. شما با نوشتن بررسی برای مکانهای مختلف می توانید تجربیات سفر خود را به دیگران منتقل کنید و آنها را در سفرهایشان یاری کنید.
بلیط هواپیما

کجارو امکان جستجوی بلیط هواپیما به تمام مقاصد داخلی و خارجی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید پرواز مورد نظر خود را در کجارو جستجو کنید و با مقایسه قیمت ارائه شده توسط فروشندگان معتبری که با کجارو همکاری می‌کنند، بلیط خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.
تور مسافرتی

کجارو با همکاری معتبرترین آژانس‌های مسافرتی فهرستی از انواع تورها به مقاصد مختلف را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید با مقایسه آن‌ها تور مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین می‌توانید نظرات دیگران را درباره هر تور بخوانید تا با خیالی راحت‌تر دست به انتخاب بزنید.
رزرو هتل و اقامتگاه

برای انتخاب هتل و محل اقامت کافیست مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید تا لیست کاملی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مربوط به آنجا را پیدا کرده و مناسب‌ترین هتل را با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید.
دسته: سایت
موضوع: گردشگری

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.