برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مرجع ثبت و معرفی سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام

تریبون

تریبون، پلتفرم پیشگام انتشار رپورتاژ آگهی و ابزارهای هوشمند سئو در پربازدیدترین و معتبرترین سایت‌های کشور است که از طریق آن می‌توانید از کمپین‌های رسانه‌ای و رپورتاژ آگهی خود بهترین نتیجه را به‌دست آورید.

ما به عنوان یک پلتفرم بین رسانه‌ها و کسب‌وکارها، امکان انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های پرمخاطب ایرانی و انگلیسی زبان را آسان ساخته‌ایم و اطلاعات و داده‌های حاصل از رپورتاژ را در اختیار کسب‌کارها قرار می‌دهیم تا به صورت منظم و بهینه از رپورتاژ استفاده نمایند.

در تریبون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند پرمخاطب‌ترین و بزرگترین رسانه‌های کشور را به همراه اطلاعات کامل آن‌ها در اختیار داشته باشند و برای برنامه‌ریزی، پیگیری و انتشار رپورتاژهای خود کمترین زمان را صرف کنند.

در حال حاضر ما با بیش از ۱۰۰۰ رسانه معتبر ایرانی همکاری می‌نماییم و سعی داریم تا ارزان‌تر و با کیفیت‌تر از دیگر پلتفرم‌ها خدمات مربوط به رپورتاژ آگهی را در اختیار مجموعه‌ها قرار ‌دهیم.

ما مفتخر هستیم که تاکنون بیش از ۸۰۰۰ کسب و کار تریبون را برای مدیریت و انتشار رپورتاژهای خود انتخاب کرده‌اند و تا به این لحظه بیش از ۱۰۰۰۰ کمپین موفق در این بستر منتشر شده است. خوشحالیم که در این مسیر کنار شما بوده‌ایم.
اهداف ما چیست؟

همه تلاش تریبون در راستای این است که کسب و کار‌های آنلاین با صرف کمترین وقت بهترین نتیجه‌‌‌ را از رپورتاژ آگهی بگیرند و رسانه‌های آنلاین به درآمدهای بالاتری دست یابند و در نتیجه انگیزه کافی برای تولید‌محتوای با کیفیت فارسی داشته باشند.
دسته: سایت
موضوع: تبلیغات

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.