برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مرجع ثبت و معرفی سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام

مجله بازاریابی شبکه ای

مجله بازاریابی شبکه ای اولین نشریه علمی تخصصی در زمینه بازاریابی شبکه ای و فروش مستقیم در ایران، به عنوان گروهی مستقل، در تلاش است قدمی هر چند کوچک اما راسخ و استوار در معرفی بهتر این صنعت به کمک دست اندرکاران و بزرگان این کسب و کار بردارد.

اعضای مجموعه مجله بازاریابی شبکه ای خود را در جایگاه مدیران آموزشی تلقی نکرده و رسالت خود را بر پایه انتقال مفاهیم، حفظ دستاوردها و ارزشهایی که توسط جامعه نتورکرها خلق می گردد، استوار می داند.

این مجموعه با کمک و پشتیبانی شرکتهای فعال بازاریابی شبکه ای، لیدرها، اساتید، و اهالی اهل قلم این حوزه، در تعاملی دوسویه با انتشار آخرین اخبار و اطلاعات بازاریابی شبکه ای و همچنین مقالات کاربردی بزرگان این صنعت، سعی دارد تا شما نتورکر عزیز، بتوانید با مراجعه به این مجموعه به بهترین ابزار و منابع لازم برای رشد خود و تیمتان دسترسی داشته باشید.

ضمنا معرفی شرکتها، مدیران، محصولات و اعضای برتر آنها و همچنان دلایل و انگیزه راهبرانشان می تواند راهنمایی باشد برای انجام بهتر و کم اشتباه تر این تجارت توسط شما نتورکر عزیز.

قصد داریم از زبان رهبران این صنعت، این سبک از کسب و کار ( بازاریابی شبکه ای ) را به شما معرفی نماییم.

معتقدیم ارتباط و پشتیبانی شما از این مجموعه بی شک یکی از اصلی ترین فاکتورهای تکامل این منبع خواهد بود و در تلاشیم مرجعی درخور ارزشهایتان ایجاد نماییم. پس ما را از انتقادات و پیشنهادات سازنده خود بهره مند سازید.

این منبع متعلق به همه نتورکرهای ایران است. خرسندیم که افتخار خدمت رسانی به این جامعه پویا و هدفمند را داریم
دسته: سایت
پیوند: http://nmls.ir/

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.