برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مرجع ثبت و معرفی سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام

اسنپ فود - سفارش آنلاین غذا، شیرینی و خرید از کافی شاپ و سوپرمارکت

اسنپ فود (زودفود قدیم) سامانه سفارش آنلاین غذا، شیرینی و خرید آنلاین از کافی شاپ و سوپرمارکت ها در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد و سراسر ایران

اسنپ‌فود پیشگام در سفارش آنلاین غذا در ایران

اسنپ‌فود یا همان زودفود سابق، اولین و بزرگ‌ترین سامانه سفارش آنلاین غذا است. اسنپ‌فود، علاوه بر سفارش غذا، خدمات سفارش آنلاین کیک و شیرینی و سوپرمارکت آنلاین را نیز ارائه می‌کند. در حال حاضر، بیش از ۱۳۵۰۰ رستوران دربیش از ۷۰ نقطه از کشور فعال هستند. شما با سفارش غذا از اسنپ فود به طیف وسیعی از رستوران‌ها، غذاها و بهترین برندها دسترسی خواهید داشت. با سفارش آنلاین غذا در تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و دیگر نقاط ایران، راحتی و تنوع را تجربه کنید.

اسنپ فود، اولین و بزرگ‌ترین سامانه آنلاین سفارش و دلیوری غذا است که سفارش اینترنتی غذا را برای همه امکان‌پذیر کرده است. زودفود، اولین برند سفارش آنلاین غذا در ایران است که با هدف پایه گذاری فرهنگ سفارش اینترنتی غذا کار خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۹۶، شرکت های اسنپ و زودفود تحت نام تجاری مشترک اسنپ فود به فعالیت خود ادامه دادند تا تحولی جدید در حوزه سفارش غذا و فست فود ایجاد کنند. هم اکنون اسنپ‌فود به عنوان اولین سایت سفارش غذا در فضای کسب و کارهای آنلاین ایران، با بیش از ۱۳۵۰۰ رستوران از معتبرترین و بهترین رستوران‌های ایران مشغول همکاری است. هوس غذای ایرانی یا غذای ایتالیایی کرده‌اید؟ سفارش پیتزا یا سفارش شیک و گلاسه را در نظر گرفته‌اید؟ می‌خواهید برای سفارش صبحانه از خدمات دلیوری و ارسال قهوه داغ در محل کارتان لذت ببرید؟ یا شاید حتی مهمان دارید و می‌خواهید خدمات سفارش شبانه غذا دریافت کنید؟ اسنپ فود همواره کنار شما است. سایت اسنپ فود را باز کنید یا با دانلود اپلیکیشن آن، با خیالی آسوده سفارش دهید.
دسته: سایت
موضوع: خدماتی

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.