برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مرجع ثبت و معرفی سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام

تعمیر آنلاین - مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی آنلاین، انواع برندهای داخلی و خارجی با بهترین متخصصین و تعمیرکاران + فروش قطعات

داستان شکل‌گیری تعمیر آنلاین به سال 1385 که در زمینه آموزش تعمیرات لوازم برقی شروع به کار کردیم، بازمی‌گردد. روند تکاملی موفقیت‌ها برآن شد که در کنار آموزش، به سمت تامین قطعات لوازم برقی خانگی مثل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع یخچال فریزرهای خانگی پیش رویم. ما در ابتدا به صورت جزئی به سمت تعمیرات برخی از لوازم خانگی مانند ظرفشویی و لباسشویی روی آوردیم و سپس به مرور گستره ی کاری خود را در این زمینه افزایش دادیم و با انجام تبلیغات محیطی و تلاش های مستمر ، در شروع این مسیر با نام (مرکز تعمیرات ایران) ، با ارائه خدمات به مشتریان ساکن تهران ، مشغول به فعالیت شدیم .

تولد تعمیرآنلاین ( پیدایش تعمیرآنلاین )

به مرور زمان با گسترش ارتباط اینترنتی و رشد جامعه مجازی و بازخورد بالای فعالیت در این فضای نوین، ایده آموزش های آنلاین از دل مجموعه متولد گشت که بتوانیم پاسخگوی نیاز های مشتریان در خصوص خدمات غیرحضوری نیز باشیم.

و این چنین ، اردیبهشت سال 1396، میلاد برند تعمیرآنلاین گردید و مجموعه، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد .

” مجموعه تعمیرآنلاین برند شرکت امید ضمانت پارسیان می‌باشد ”

در مسیر توسعه

با تولد و رشد روزافزون مجموعه تعمیرآنلاین، پذیرش تعمیرات تمامی لوازم خانگی از جمله : یخچال، جاروبرقی، گازرومیزی، لباسشویی،ظرفشویی ، تلویزیون و…توسط شرکت آغاز شد.

پس از تبلیغات و ارائه آموزش های آنلاین در سایت تعمیرآنلاین و سایر سامانه های مجازی، توانستیم بزرگ ترین جامعه آماری مشتریان را در حوزه تعمیرات لوازم خانگی در سرتاسر ایران به دست آوریم.

ماموریت و اهداف تعمیرآنلاین

هدف اصلی مجموعه تعمیرآنلاین ، سهولت انجام تعمیرات است ، و رسیدن به نتیجه ای کارآمد به ساده ترین روش و از آسان ترین مسیر می باشد . زیرا اکثر متقاضیان تعمیرات، خاطره ای ناخوشایند از دریافت خدمات لوازم خانگی دارند که به علت دریافت هزینه های کلان و غیر منصفانه و یا عدم کیفیت تعمیرات انجام شده توسط تکنسین های نامجرب می باشد و این رویداد باعث ایجاد فضای ناامن و عدم اعتماد مردم در حوزه تعمیرات شده است.

به این علت ملاک تعمیر آنلاین برای قدم گذاشتن در این راه و خدمات رسانی به مشتریان ، انجام تعمیرات با بالاترین کیفیت و دریافت هزینه مناسب و منصفانه است.

خلق آرامش و اطمینان خاطر برای مشتریان و انجام تعمیرات صحیح و اصولی ، بدون ایجاد دغدغه و نگرانی ، هدف غایی مجموعه تعمیر آنلاین است.

افق های نو

انجام خدمات در سرتاسر کشور و پایداری نرخ هزینه های تعمیرات در تمام ایران ،

در افق های پیش روی مجموعه تعمیرآنلاین است .

تلاش مجموعه بر این است که کیفیت انجام خدمات و هزینه تعمیرات بنا بر مناطق و استان های مختلف ، متغیر نباشد.

و این یکسان سازی و یک پارچگی ارائه خدمات در کل کشور در راستای دستور کار مجموعه تعمیرآنلاین قرار خواهد گرفت و در آینده ای نه چندان دور به طور رسمی ، اجرایی خواهد شد.

مسئولیت های اجتماعی تعمیرآنلاین

در ارتباط با مشتریان و خریداران :

حفظ آرامش مشتری در طول روند تعمیرات و ایجاد امنیت به هنگام اعزام تکنسین در محل زندگی مشتریان ، یکی از اصلی ترین مسئولیت های مجموعه است.

و همچنین ارائه قطعات باکیفیت و همراه با ضمانت در واحد فروشگاه و ارسال به موقع آن در کم ترین زمان ممکن ، مهم ترین مسئولیت فروشگاه تعمیرآنلاین در مقابل خریداران گرامی میباشد .

رقابتی در راه پیشرفت ( رقابت در راه تکامل )

دیدگاه مجموعه تعمیرآنلاین به رقبای خود ، به عنوان یک دوست و عاملی برای پیشرفت است.

پیشرفتی که سبب افزایش کیفیت تعمیرات ، آموزش تخصصی تکنسینهای مجرب و حرفه ای ، ارائه خدمات غیرحضوری و آنلاین

و بالا بردن سرعت و دقت در ارائه خدمات شده و این همان مزیت و برتری مجموعه تعمیرآنلاین نسبت به دیگر واحدهای خدماتی کشور میباشد که از واژه رقابت در مسیر درست بهره برداری کرده است.

این ارتقای کیفیت و پیشرفت چشمگیر در بخش فروشگاه نیز به همین منوال است و قطعات و لوازم جانبی ارائه شده به خریداران در بالاترین سطح کارایی به مشتری عرضه میشود و دارای 7 روز ضمانت عودت کالا است که نشان دهنده اطمینان مجموعه تعمیرآنلاین به خدمات خود میباشد

و در صورت بروز مشکل نیز همواره در کنار مشتری خواهد بود. تمامی مشترکین حتی پس از دریافت یک بار خدمات ، جزئی از اعضای خانواده بزرگ تعمیرآنلاین محسوب میشوند.

شکل گیری فروشگاه

پس از مدتی تعمیرآنلاین با این مشکل مواجه شد که مشتریان بعد از انجام تعمیرات ، درخواست خرید قطعه ای برای دستگاه ، کیسه ی جاروبرقی ، شوینده مناسب و خرید انواع لوازم جانبی را از شرکت داشتند.

اعتماد ایجاد شده در مشتریان باعث میشد پس از خرید هر محصولی در بازار ، با مجموعه تماس بگیرند و استعلام کیفیت آن را از کارشناسان ما پرس و جو کنند.

به مرور زمان و افزایش حجم این شکل از تماس ها ، بعد از بررسی های صورت گرفته ، این نتیجه حاصل شد که بسیاری از مشتریان برای تامین قطعات و لوازم جانبی دستگاه خود به مشکل برمیخورند و کیفیت برخی از محصولاتی که در بازار به فروش میرسد بسیار نامطلوب است.

در این نقطه نیاز به وجود یک فروشگاه همه چیز تمام برای ارائه محصولات با بهترین کیفیت در مجموعه حس شد.

و پس از گذشت اندک زمانی فروشگاه تعمیر آنلاین متولد گشت و محصولات متقاضیان را همراه با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب در اختیارشان قرار داد.
دسته: سایت
موضوع: خدماتی

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.