برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
مرجع ثبت و معرفی سایت، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، شبکه های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام

چطور

زندگی همه‌ٔ ما پر از داستان‌ها و اتفاقاتی است که هرگز از یادمان نمی‌رود. لحظاتی که ما با تمام وجود و توانی که داشتیم، خواستیم ولی نتوانستیم، لحظاتی که باید چیزی را می‌دانستیم اما ندانستیم، تصمیمی را می‌گرفتیم اما جرئتش را نداشتیم و «نمی‌توانی» تنها واژه‌ٔ آشنای روزهایمان بود. ما آمدیم تا از «می‌‌توانم» هایی که در دل داشتیم، نردبانی بسازیم برای بالا رفتن، برای پیشرفت و برای توانستن….
رسانه آموزشی و آنلاین «چطور» متعلق به شرکت تجارت الکترونیک توژال به دلیل نیاز شدیدی که جامعه در زمینهٔ رشد و توسعهٔ فردی حس می‌کرد و همچنین به دلیل ضرورت آشنایی با مفاهیم مربوط به کسب‌وکار و موفقیت، بر آن شد تا با بهره‌گیری از بهترین منابع خارجی و داخلی، کمیاب‌ترین و پرکاربردترین دانش روز دنیا را به مخاطبانش منتقل کند.

چطور می‌خواهد روزی مرجع آموزشی تمام ایرانیان در زمینهٔ رشد و توسعهٔ فردی، کسب‌وکار و موفقیت باشد و حرفه‌ای‌ترین مقالات روز دنیا را در اختیار مخاطبانش قرار بدهد.

البته این حرفه‌ای بودن صرفا به معنای انتشار مقالات تخصصی نیست، بلکه مقالات عمومی و در عین حال کاربردی نیز با شیوه و نوشتاری کاملا حرفه‌ای در دسترس همگان قرار می‌گیرد تا هر فردی بتواند بسته به نیاز آموزشی خود از آن بهره بگیرد.

رسانهٔ آموزشی آنلاین «چطور» قصد دارد همان نردبان «توانستن‌ها» باشد. چراغ ارزشمند دانش و تجربه‌ای که آگاهی و توانمندی را به رایگان به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

هدف چطور گردآوری گنجینه‌ای از مقالات ارزشمند و غنی‌سازی محتوای فاخر فارسی در دنیای وب است. چطور روایتی ساده‌ و جذاب برای آموزش پیچیده‌ترین مسائل روز دنیاست، که می‌خواهد در آموزش هر ایرانی سهمی داشته باشد.
دسته: سایت
موضوع: اجتماعی
کلمات کلیدی: ، ،

نظرات نظرات تا اطلاع ثانوی غیر فعال است.